Stowarzyszenie na Rzecz Wspierania Kobiet "Dbamy o Mamy"

sobota, 16 marca 2013

(43) Hm, po latach...

Moje Drogie, niestety z przyczyn osobistych na chwilę zniknęłam, za co Was bardzo bardzo przepraszam. Obiecuję, że dwa miesiące bez wpisów teraz nadrobię. Tym bardziej, że frekwencja na zajęciach rośnie na wiosnę - na każdych zajęciach jest po kilkanaście przyszłych mam. Ostatnio kilka z naszych dzielnych i wytrwałych dziewczyn rodziło. (Nawiasem mówiąc, mimo że zapisy na zajęcia są ciągłe, to tak się śmiesznie dzieje, że dziewczyny przychodzą falami i falami rodzą. i np. na luty 10 osób ma termin, a potem długo długo nic).

Poniżej zamieszczam pierwszą z serii najnowszych opinii. Nie chodzi o to, że Kasia napisała nam laurkę (choć to ogromnie miłe), ale o to, że kolejna osoba udowadnia skuteczność aktywności fizycznej w ciąży: 

29 stycznia 2013 urodziłam siłami natury zdrową córeczkę - 3320 g, 55 cm; jest to moje pierwsze dziecko. Dzięki ćwiczeniom w studio "Dbamy o mamy" przez całą ciążę przybrałam na wadze jedynie 10 kg, dzisiaj (2,5 tygodnia po porodzie) ważę dokładnie tyle, ile przed ciążą i wchodzę w swoje ulubione dżinsy. Ćwiczenia i bardzo dobry kontakt z Prowadzącymi, które bardzo dokładnie, na każdych zajęciach omawiały i przypominały poszczególne fazy porodu spowodowały, iż przy pierwszych skurczach nie spanikowałam i przez 10 godzin "walczyłam" w domu, relaksując się na piłce i przeczekując skurcze w przysiadzie. Po przyjeździe do szpitala, potrzebowałam niecałe 1,5 godziny, aby bez jakiegokolwiek znieczulenia "wypchnąć juniorkę":) Po porodzie o własnych siłach poszłam na oddział, mimo naciętego krocza. Bardzo polecam wszystkim przyszłym mamom ruch fizyczny w ciąży i ćwiczenia prowadzone przez studio "Dbamy o mamy" - dzięki nim na pewno pierworódki zwiększą swoją świadomość tego, co je czeka, a każda mama będzie w lepszym nastroju fizycznym i psychicznym zarówno podczas ciąży, jak i po porodzie. Wrócę na pewno przy następnym dziecku!! (Kasia)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz