Stowarzyszenie na Rzecz Wspierania Kobiet "Dbamy o Mamy"

niedziela, 17 marca 2013

(44) Opinia Marzeny

Jak tylko dowiedziałam się, że jestem w ciąży wiedziałam, że chcę ją spędzić aktywnie, dbając najlepiej jak potrafię o siebie i maluszka. Szukając miejsca, gdzie są organizowane ćwiczenia dla kobiet w ciąży kierowałam się przede wszystkim tym, kto będzie te zajęcia prowadził... i jaki będzie ich charakter... harmonia, spokój, wykwalifikowane Prowadzące, bezpieczne ćwiczenia, które dawały poczucie spełnienia i radości, że robię coś dobrego dla swojego zdrowia i kondycji, ale też dla malutkiej. To wszystko znalazłam w studiu zdrowia Dbamy o Mamy. Byłam kilka razy na zajęciach w innych placówkach, takich typowo fitnessowych i nic tylko zakwasy, szum w uszach i myśl, że nie o to mi chodziło...jestem w ciąży, a nie w trakcie przygotowań do maratonu:))). Ćwiczenia miały za zadanie przygotować mnie pod względem fizycznym i psychicznym do porodu...zakładałam przez całą ciążę, że będzie to poród naturalny, niestety skończyło się cięciem cesarskim. Pierwsza moja myśl to: i na co mi były te przygotowania, ćwiczenia, dojazdy dwa razy w tygodniu ponad 30 km, skoro i tak nie miałam okazji wypróbować rzeczy, których się nauczyłam w trakcie ćwiczeń i sprawdzić, jak się ma moja wypracowana kondycja... Otóż, okazało się, ze najszybciej z kilku pań, które również były po cesarce dochodziłam do formy sprzed porodu, już następnego dnia pomagałam im wstawać z łóżek, a trzeciego dnia umiałam usiąść po turecku na łóżku, co jest nie lada wyzwaniem;). Naprawdę, to bardzo budujące, jak po takich doświadczeniach widać na własne oczy różnicę w samopoczuciu swoim i innych pacjentek, które ewidentnie cierpiały dłużej i mocniej.
Polecam z całego serca to miejsce i oddanie się w ręce Pań Prowadzących, które wiedzą, czego potrzeba kobitkom w ciąży
 
A my ogromnie dziękujemy Marzenie i polecamy ... ruch jakikolwiek - niekoniecznie u nas.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz