Stowarzyszenie na Rzecz Wspierania Kobiet "Dbamy o Mamy"

wtorek, 19 marca 2013

(45) Opinia Rysi

Na wstępie chciałabym podziękować Prowadzącym za to, że są i prowadzą takie rewelacyjne zajęcia dla ciężarnych. 18.02.2013 siłami natury urodziłam synka, sam poród przebiegł tak sprawnie, że udało się bez nacięcia i bez znieczulenia - wcześniej wydawało się to dla mnie czymś niemożliwym do wykonania. Do końca porodu miałam "świadomość własnego ciała", co jest efektem regularnych ćwiczeń.
Na zajęcia zaczęłam chodzić około 20 tygodnia ciąży raz w tygodniu, a od 24 tygodnia ciąży sumiennie dwa razy w tygodniu. Za każdym razem po zajęciach czułam się lekko i swobodnie, rozciągnięta i naładowana pozytywna energią i nawet jako ciężarna "na ostatnich nogach" czułam w pełni sprawna.
Zajęcia znakomicie przygotowują do porodu, zarówno pod względem fizycznym, jak i psychicznym, a to dzięki wspaniałym Prowadzącym, ich radom, doświadczeniu i zaangażowaniu.
Serdecznie polecam wszystkim przyszłym mamom zajęcia w Studio Dbamy o Mamy, a sama chętnie wrócę na zajęcia przy kolejnej ciąży.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz