Stowarzyszenie na Rzecz Wspierania Kobiet "Dbamy o Mamy"

wtorek, 26 marca 2013

(46) I jeszcze Ewa

Publikujemy te wszystkie wypowiedzi nie po to, żeby sobie samoocenę podnosić. Nie odbierajcie tego (wyłącznie :-) ) jako laurek dla nas. Chcemy Wam po prostu pokazać, że ćwiczenia, czy ogólniej aktywność w ciąży, działają. No i zawsze pamiętamy, że my dajemy narzędzie, ale tak naprawdę matkami sukcesu są ćwiczące dziewczyny. Jeśli one uznałyby, że wolą leżeć na kanapie i narzekać jak ciężko im w ciąży, to my nic byśmy nie zdziałały, nawet gdybyśmy oferowały wodotryski i fajerwerki. 
Wszystkim przyszłym mamom polecam Studio! Wspaniałe, przesympatyczne prowadzące, zaangażowane, służące fachową poradą i doświadczeniem sprawiają, że atmosfera na ćwiczeniach jest rewelacyjna a ja czułam się świetnie bo realizowałam swoją wizję aktywnie spędzonej ciąży :)

Proponowane zestawy ćwiczeń doskonale przygotowują do wysiłku związanego z porodem oraz z połogiem. Po każdych zajęciach czułam się dobrze rozciągnięta i rozruszana a zarazem dumna z tego, że taka jestem sprawna właściwie do ostatnich dni (zadziwiając tym samym moich bliskich =)). Wybrane ćwiczenia powtarzałam sobie regularnie w domu, podskakiwałam dodatkowo na piłce i chodziłam na basen - wszystko po to, by jak najlepiej przygotować swoje ciało do porodu.

27.02.2013 urodziłam synka. Dzięki przygotowaniom w dniu porodu byłam nieprawdopodobnie spokojna i świadoma swojego ciała. Gdy poczułam pierwsze skurcze, początkowo nieregularne, chodziłam bocianim krokiem żeby rozkręcić akcję, później gdy odczuwałam skurcze intensywniej, przysiadałam, kołysałam się, bujałam na piłce - i tak przez 7 godzin w domu. Gdy zjawiłam się w Klinice Św. Rodziny, moje ciało było już przygotowane do porodu i w ciągu godziny nasz synuś był już na świecie. Poród - przeżycie transcendentne, świadome, bez znieczulenia i z niewielkim jedynie nacięciem. Dzisiaj, 11 dni po porodzie, wskoczyłam już w ulubione dżinsy sprzed ciąży i czuję się wspaniale mogąc poświęcić się w pełni maluszkowi.

Wszystko to zasługa aktywnie spędzonej ciąży i zajęć w Studio prowadzonym przez wspaniałe kobiety :)

Bardzo Wam dziękuję i naprawdę polecam - WARTO!

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz