Stowarzyszenie na Rzecz Wspierania Kobiet "Dbamy o Mamy"

czwartek, 15 września 2016

(130) Bezpłatny poradnik dla przyszłych mam.



Już jest przygotowana przez Stowarzyszenie 40-stronicowa książeczka pt. "Zdrowa, sprawna, świadoma. Poradnik przyszłej mamy". Możesz go odebrać osobiście lub otrzymać pocztą. Szczegóły na naszej stronie internetowej: www.dbamyomamy.org.pl

Zachęcamy Was bardzo do lektury! Jedna z dziewczyn, które już poradnik otrzymały, ze łzami w oczach zapytała "Dlaczego wcześniej nie wiedziałam, o tym o czym piszecie? Dlaczego nie mówili o tym w mojej szkole rodzenia?"

Poniżej podajemy tematy opisane w broszurze. Nawet jeśli wydają się Wam znajome, to przynajmniej niektóre podejścia mogą Was zaskoczyć. Nie znajdziecie tu medycznego języka, abstrakcyjnych rozważań, ani reklam produktów. Sama praktyka podana przez 7 ekspertek i 6 świeżo upieczonych mam.

Spis treści:
Wstęp.
Twoje prawa.
Przygotuj się fizycznie do porodu.
Oddychaj, oddychaj, oddychaj.
Zmniejsz ból porodowy.
Zadbaj o dno miednicy.
Spróbuj uniknąć rutynowego nacięcia krocza.
Odwiedź fizjoterapeutę (o rozstępie mięśnia prostego brzucha i innych kłopotach)
Powiąż aktywność z chustonoszeniem.
Ćwicz od dziś - bezczynność szkodzi!
Opinie ćwiczących mam.
(Okładka - informacje o stowarzyszeniu i projekcie)

Przygotowanie graficzne, redakcja i druk książeczki zostały sfinansowane ze środków Programu Fundusz Inicjatyw Obywatelskich (zdobyłyśmy je biorąc udział w Konkursie Mikrodotacji Wielkopolska Wiara).
Bezpłatna wysyłka jest możliwa dzięki pomocy Wydawnictwa Empi2.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz